BILDEDRYSS - AMSTERDAM

• 14.06.2016 kl. 17:42

Da var jeg hjemme igjen fra Amsterdam! Har hatt en fin tur, og kost meg masse. Min første tur med fly gikk overraskende bra, jeg syntes ikke det var skummelt i det hele tatt. Syntes det var kjempefint å se på utsikten fra vinduet. På fredag var det sol og varmt i Amsterdam, nesten for varmt for meg, haha. Vi har gått rundt og sett på forskjellige plasser, tatt masse bilder har jeg gjort også. Lørdagen var vi på 2 forskjellige marked, masse fint som de solgte der. Vi var på Hard rock cafe, og der hadde de kjempegod burger. Var så overrasket over mannen som skulle ta imot bestillingen vår, vi var 8 stykker som skulle bestille mat, og han skrev ikke ned bestillingene, han husket alt sammen! Vi var også på en thai restaurant på kvelden, men jeg var fortsatt så mett etter burgeren at jeg greide ikke spise så masse. Vi har ihvertfall spist veldig masse god mat på turen.

På søndagen var vi på kanaltur i båt, det var veldig gøy. Det varte i ca 1 time, og vi hadde på ørepropper der de fortalte om de forskjellige stedene vi var på. Alle butikkene i Amsterdam hadde åpent på søndag. Vi var også ute og spiste vafler, jeg bestilte meg vaffel med jordbær og sjokoladesaus, det var nydelig godt! Vi tok fly tilbake om kvelden klokka 21:00, så var vi tilbake i Ålesund ca 22:40. Flyturen var på 1 time og 40 minutter. På bildet under ser du hva jeg kjøpte med meg fra Amsterdam. Det store bildet er sånn matunderlag, så du kan ha maten din oppå. Eller det kan bare være til pynt! Over bildet er det sånne figurer, det er sjokolade. Så er det tre magneter øverst, som jeg skal ha hengende på kjøleskapet. Den boksen ved siden av er det vafler nedi. Så kjøpte jeg meg to par med sokker, og så 2 deksler. Det andre dekselet som jeg kjøpte er ikke med på bildet, men det står i ♥ amsterdam på det, de var veldig fine! Jeg kjøpte også litt godteri før vi tok fly tilbake til flyplassen, to poser med M&M, og en stor boks oreokjeks med sjokolade.

Silje Romundset Karlsvik

14.06.2016 kl. 18:22
Fine bilder :D Amsterdam er så nydelig, har det på bucketlisten min å dra dit!

Ingrid

Så bra du har hatt en fin tur! <3 Så kjempefint ut der :D

Cathrine

15.06.2016 kl. 02:47
Så fine bilder :) Nydelig!

Eva

16.06.2016 kl. 01:26
Ååh, så nydelig! Har såå lyst til å reise dit en gang <3 Selv skal jeg til Malaga i Spania om 10 dager :D

Susanne

16.06.2016 kl. 13:33
Har ikke vært der selv, men det ser ut som en nydelig by :) Flotte bilder !
Hege Kristin

Jeg heter Hege Kristin og er en jente på 22 år fra Vestnes. Er utdannet apotektekniker, og jobber for Apotek1. Jeg blogger mest om min hverdag, mote, sminke og ting som ellers faller meg inn.