BILDEDRYSS - AMSTERDAM

• 14.06.2016 - 17:42

Da var jeg hjemme igjen fra Amsterdam! Har hatt en fin tur, og kost meg masse. Min frste tur med fly gikk overraskende bra, jeg syntes ikke det var skummelt i det hele tatt. Syntes det var kjempefint se p utsikten fra vinduet. P fredag var det sol og varmt i Amsterdam, nesten for varmt for meg, haha. Vi har gtt rundt og sett p forskjellige plasser, tatt masse bilder har jeg gjort ogs. Lrdagen var vi p 2 forskjellige marked, masse fint som de solgte der. Vi var p Hard rock cafe, og der hadde de kjempegod burger. Var s overrasket over mannen som skulle ta imot bestillingen vr, vi var 8 stykker som skulle bestille mat, og han skrev ikke ned bestillingene, han husket alt sammen! Vi var ogs p en thai restaurant p kvelden, men jeg var fortsatt s mett etter burgeren at jeg greide ikke spise s masse. Vi har ihvertfall spist veldig masse god mat p turen.

P sndagen var vi p kanaltur i bt, det var veldig gy. Det varte i ca 1 time, og vi hadde p repropper der de fortalte om de forskjellige stedene vi var p. Alle butikkene i Amsterdam hadde pent p sndag. Vi var ogs ute og spiste vafler, jeg bestilte meg vaffel med jordbr og sjokoladesaus, det var nydelig godt! Vi tok fly tilbake om kvelden klokka 21:00, s var vi tilbake i lesund ca 22:40. Flyturen var p 1 time og 40 minutter. P bildet under ser du hva jeg kjpte med meg fra Amsterdam. Det store bildet er snn matunderlag, s du kan ha maten din opp. Eller det kan bare vre til pynt! Over bildet er det snne figurer, det er sjokolade. S er det tre magneter verst, som jeg skal ha hengende p kjleskapet. Den boksen ved siden av er det vafler nedi. S kjpte jeg meg to par med sokker, og s 2 deksler. Det andre dekselet som jeg kjpte er ikke med p bildet, men det str i ♥ amsterdam p det, de var veldig fine! Jeg kjpte ogs litt godteri fr vi tok fly tilbake til flyplassen, to poser med M&M, og en stor boks oreokjeks med sjokolade.

Silje Romundset Karlsvik

14.06.2016 kl. 18:22
Fine bilder :D Amsterdam er s nydelig, har det p bucketlisten min dra dit!

Ingrid

S bra du har hatt en fin tur! <3 S kjempefint ut der :D

Cathrine

15.06.2016 kl. 02:47
S fine bilder :) Nydelig!

Eva

16.06.2016 kl. 01:26
h, s nydelig! Har s lyst til reise dit en gang <3 Selv skal jeg til Malaga i Spania om 10 dager :D

Susanne

16.06.2016 kl. 13:33
Har ikke vrt der selv, men det ser ut som en nydelig by :) Flotte bilder !
Hege Kristin

Jeg heter Hege Kristin og er en jente p 22 r fra Vestnes. Er utdannet apotektekniker, og jobber for Apotek1. Jeg blogger mest om min hverdag, skjnnhet, sminke og ting som ellers faller meg inn. Kontakt meg p: hege.valldal@hotmail.com